Snygga tjejer i melodifestivalen!

Hej igen! Jag har inte varit så bra på att skriva här på sistone. Hoppas ni ursäktar mig.Under tiden som gått så  har jag själcklart varit med min bästakamrat Einar! (en myket glad smilis!) Och igår så såg vi på melodifestivalen, jag tycker att rätt låt vann. Jag tycker hon var mycket duktig på att sjunga,rena rama proffset faktiskt! Men Einar tyckte att hon som sjöng: ALLA var bäst. Einar tyckte hon var supersnygg och att hon dansade mycket snyggt. Och så påstod Einar att han har bott i Grekland och att han hade bott granne med henne, men jag vet inte...Jag tror att han bara svamlar.
Billy-bob mår också alldeles utmärkt. förutom att han bet Einar i näsan här om dagen så Einar fick fara till herr doktorn.Men det var inget allvarligt så Einar fick bara ett lite blåster på näsan och en ring av herr doktorn för att han varit så duktig. (jag måste erkänna att jag vart lite avundsjuk på den där ringen...) Nej nu måste jag gå för jag måste gå och köpa mer mat åt Billy-bob så att han inte äter upp min kära Einar.

Hejhej från plåsterpånäsanEinar och avundsjuka mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0