Klipp klipp...

Imorse så klippte jag och min bäste kamrat Einar av navelsträngen! Jag orkar knappt skriva om det eftersom det är en väldigt jobbig dag för mig. 3 HELA DAGAR UTAN MIN EINAR!!! som sagt så älskar jag mannen starkt,som kom på mobiltelefonen!(eller var det en hon? jag vet inte...) Jag tror aldrig jag har gråtit så mycket i hela mitt skojsiga liv. Det var fruktansvärt.. När jag stod där på Einars uppfart och så Einars bil fara så sprang jag efter( fast jag sprang inte många meter eftersom jag märkte att min kondition inte var den bästa.) Nej nu klarar jag inte av att skriva mer. Mina tårar svämmar som en sunami så jag måste avsluta dett sorgsna inlägg... Och ikväll åker jag till Finland så jag ska göra mitt bästa att försöka skriva lite här.

Hejhej från dumparEinar och ensamma mej! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0