ett hemskhemskhemsk otroligt inlägg.

jag har just fått höra den hemskaste saken i världen.
Eionar kommer inte hem förräns på Söndag och min vistelse här i Finland kommer förlängas. Jag har gråtit så mycket att jag inte har någon vätska i kroppen längre.
Einar säger att alla människor behöver vara ifrån varandra ibland. Han svamlar otroligt mycket!
Det är tur att det finns mobiltelefoner s¨å att jag  och min bästa kamrat ändå kan hålla kontakten. (EINAR I MISS YOU!)

Jag gillar inte Finland och fattar inte varför jag skulle hit överhuvudtaget...Jag hittar ingenstans och jag är ganska säker på att en kille kallade mig penis och spottade mig i bakhuvudet.
Men min vistelse måste som sagt förlångas på grund av missförstånd med biljetterna. Billy-bob har det ganska trevligt här. Men inte jag. Jag lider. Jag längtar efter att få träffa min käraste Einar igen.
det kan bli lite tomt med inlägg några dagar eftersom jag har det svprt att hitta datorer och att jag är för deprimerad för att skriva.

Hejhej från ingen Einar och vädligt deprimerade mig....

Kommentarer
Postat av: Einar

Du, ingen idé att få panik. Tänk på alla fina stunder vi kommer ha sen! tackar gud i himmelen för mobiltelefoner!!

I MISS YOU TO!

2009-03-06 @ 23:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0