byebye!

jag och einar är mycket besvikna på den svenska vårvädret. Vi funderar på att dra oss söderut miot varmare klimat Där brudarna är solbrända året om och ingen dömer en om man dricker cola på en vardag!
Vi känne oss mycket exalterade inför detta! Jag har ju tidigare nämt min egen ekonomikris men Einar säger att utlandet är mycket värdare än mat! Svälta kan  man göra och överleva!  det kan alla göra men det är inte många som får åka til Hawaii!!
Einar är expert på nästan alla språk i världen. Som ni kanske märkt. Einars förslag på resem¨l är följande:
  • Hawaii
  • Miami
  • Ryssland
  • Antarktis
  • Afrika (fast jag är lite rädd för lejon så ndet blir det nog inget av.)
  • Skåne
  • Frankrike!
Mina förslag är :
  • Frankrike.
Ja , det ändå som verkar vara aktuellt är Frankrike. jag återkommer om val av resa snart!
hejhej från språkkunnige Einar och mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0