read this inlägg you will.

Hejsan hoppsan alla fans!
Efter en lång månad i hawaii så är vi som sagt hemma. Men ingen känner igen Einar p.g.a hans nya fräsha solbränna! Han har blivit en riktig läckerbit!
Dagens planer är att sortera alla våra tv-spel i olika ordningar. Dom närmar sig 200 nu så kaoset har urartat sig.
Detta påminner mig om när jag och Einar var i Örnsköldsvik och tittade på "Star wars"utställningen. Något av de bästa jag gjort hittills i mitt liv! Einar säger att han medverkade i star wars som stuntman men jag tror att han bara svamlar... 
Jag tror tv-spel sorterandet får vänta för nu blev Einár så fruuuuuuktansvärt sugen på att titta på star wars 3 så jag antar att det blir star wars maraton idag. 
may the force be with you.
  
hejhej från brune Einar och mej. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0