jag har funnit en vän i mörket.

Gokväll..! vädret är inte så bra här så mitt blogghumör är inte på toppen av sin glans. Jag och Einar har idag spenderat våran tid genom att jobba på ica lagret. Vi fick detta jobb genom vår vän Henning (ni vet han med ögat). Som ni kanske vet är jag allergisk mot bananer därför var dagen en stor kamp för mig. Einar frossade i bananerna medan jag stilla fick gå bort till kiwisarna. Kiwisar är bruna och bananer gula , det säger mycket.
Jag förbannar bananallergi....
Einar upptäckte en hottie vid köttdisken. Hon hette Sofia och var en mycket trevlig tjej som tydligen också lider av bananallergi (ANOTHER ONE!) . Einar försökte lägga in en stöt på henne men det gick inte så bra...Sofia har tydligen intresse för någon annan.
Imorgon blir det jobb igen, det är skönt att tjäna lite eget så billy-bob slipper leva på einars smulor.

Nu blir det singstar!

hejhej från jobbeinar och mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0