uppdáte

Hejsan kära bloggläsare!
Idag har jag och Einar inte gjort något. Vi har mest lekt med Billy-bob (min salamanderödla) Einar har kätt upp honom i mina gamla actionmankläder. Billybob kände sig riktigt snygg tror jag! Einar säger att han ska starta ett eget företag "Ödlekläder inc"  Han tror att det kommer vara succé men enligt mina beräkningar är ganska många rädda för ödlor. Einar påstår att ödlor är den nya chihuahuan men jag tror han bara svamlar.
Ikväll är det melodifestival och jag och Einar hejar inte på nån, vi vill inte vara partiska...För då kommer man inte till himlen!
jag känner ångest redan nu inför klippet av navelsträngen mellan mig och Einar....Det sårar mitt lilla hjärta...
Nu ropar Einar att ödlehatten är färdig. Jag måste kolla!

Hejhej från ödledesignaren Einar och mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0