saker som ni kanske undrar

Följande är ett antal fråågor som jag och Einar har fått. Igår var det mest om Einar men idag fokuserar vi på mig. (ni får gärna ställa frågor när ni vill!)

1. Hur ser ni ut? svar: Einar är en stilig kille , jag beskriver mig själv som aningen söt. Faat med en aning för stora öron tyvärr. 2. Var bor ni? svar: om jag berättar var vi bor så kommer så många försöka hitta oss och kanske kidnappa oss (!!) något som vi verkligen inte vill. Däremot kan jag erkänna att vi bor i Sverige. 3. Hur gamla är ni? svar: vadå GAMLA? vi är i dom unga åren av våra liv. 4. Hur träffade du Einar? svar: Jag och Einar möttes på dagis då Einar satt i sin ensamhet och åt nåt som jag inte trror ni vill veta vad det var. Då gicvk jag frampå mina korta tjocka ben och sa någonting i stil ned att gräs var mycket godare. Då skulle Einar bevisa att detta inte var sant så han tvingade mig att äta av detta onämnbara. Sen dess är vi bästa vänner! 5. Har du haft en tjej nån tjej någon gång? svar: Det är väl självklart att jag haft en tjej men jag kanske inte ska nämna när och hur och var och vi hade mycket trevligt , mer tänker jag inte avslöja! Vad tror du om mig? att jag är en liten nörd som aldrig haft tjejer? Det är fa2ktiskt inte bara Einar som får tjejer jag har också haft en tjej. Faktiskt! 6. Gillar du eller Einar kanske bananglass? svar: Jag är allergisk mot bananer därför är detta en mycket förnedrande fråga. Och dte hjälper inte att Einar är helt banantokig! Det är min stora sorg här i livet. Så nämn iknte bananer igen , det får mig inte på humör att skriva till dig igen...7. Vad gör dig glad/ledsen? svar: Glad blir jag när jag är med Einar. Jag kan inte tänka mig ett liv utan honom. Hans parfym gör mig vild! Ledsen blir jag när jag är ensam utan Einar . eller när man pratar om bananer (yeah! I´m talking to you!^) Därför är det en kamp varje gång jag ska handla.8. det roligaste du och Einar gjort? svar: Det finns ju 1000000 miljarder roliga saker vi gjort. Men bland dom roligaste är när vi spanar på tjejer genom mitt sovrumsfönster med kikare. Einar har köpt en riktigt fin en som man kan se jättelångt med! Vi sitter där hela dagarna med trocadero! 9. Har du något djur? svar: Jag har ju Einar, men om han inte räknas (han är ju trots allt en human being) så har jag ju min salamanderödla Billy-bob Einar säger att han är en förkrympt dinosaurie, men jag tror att han bara svamlar.10. Sportar du någonting isåfall vad? svar: Räknas det som en sport att t.ex spana på kvinnor, dricka snabbast trocadero eller springa snabbast baklänges till ICA. Fast Einar är en riktig bodybuilder han springer baklänges både fram och tillbaka till ICA! Han är en riktig atlet! Jag beundrar Einars muskler, han har sånna där rutor på magen Einar säger att tjejer diggar det, men jag vet inte, jag tror tjejer gillar teddybjörnar. Och inte statyer.

Inatt så sov ju Einar hos mig, vi hade mycket trevligt. Fast , nu är mitt kylskåp tömt. Som sagt han äter mig ur huset! Men jag älskar honom ändå. På måndag ska Einar och jag klippa navelsträngen. Einar ska åka skidor på okänd ort. Jag tror att han bara kommer åka in i skogen och tappa bort sig. Så om ni ser "charmig ung man hittad i skogen" så vet ni vem dom snackar om. Själv ska jag åka till Finland. Så skrivandet kanske intre kommer vara den bästa. Men jag ska göra det bästa som jag kan så att ni kan följa mitt och Einars spännande liv. Jag kommer gårta ihjäl mig efgter honom. kvi har inte varit ifrån varandra på evigheter och 3 dar känns som en livstid! Hur ska jag klara mig utan dig min 2käre kamrat? Tack gode gud för mobiler!
Nu ska jag spendera lite kvalitetstid med Einar. Han ska snart iväg... detta gör mig ledsen.

Hejhej från skidåkarEinar och finska mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0