godnatt kära friends

Einar och jag är nu hemkomna från mcdonald´s vi har haft det mycket mycket trevligt (trots utan tjejer). Einar har insett varför dom slängde ut oss. Det var för att vi är så snygga så att dom blev skrämda. Einar säger att det händer hela tiden. Känns iallafall bra att han har något att skylla på. Jag är inte så snygg men Einar är mycket snygg påstår alla tjejer. Jag gör mitt bästa med lite gele vid speciella tillfällen.
Einar har tittat på min dator hela kvällen och har laddat hem musik som jag inte förstår mig på. Sån här "dunkadunka"  min musiksmak är lite mer ....lugn...Men sen är ju Einar en riktig badboy och jag är ju lite mer blyg.

Det blir alltså inget lan ikväll. Einar har istället bestämt sig för att vi ska handla kex (rån tydligen) för han vill testa en ny teori som han har om hur man sätter dit rutorna. Vi kom just på att ICA är stängt så nu vill Einar att vi ska baka. Han påstår att han har otrolig förmåga att göra underbara bakverk, och ärligt talat är han faktiskt bäst , min Einar.
Vi ska ner nu och baka...eller jag får nog bara kolla på. Jag vill ju inte förstöra Einars verk!
Vi ses imorgon mina små älskade bloggläsare!

Hejhej från bakmästaren Einar och mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0