frågor om min BFF einar

Det har förekommit några frågor om min kamrat Einar. Dessa kommer jag att göra mitt bästa att svara på. 
 1. Är Einar ditt husdjur? svar: Jag får den här frågan väldigt ofta, men nu kan jag svara så att ni retards förstår ordenligt! NEJ , Einar är inget husdjur han är en human being (som Einar brukar säga). Men ibland kan jag jämföra honom med ett husdjur eftersom han förljer mig jämt och ständigt (vilket jag är nöjd med!) och han kräver mycket tillskötsel och föda. Men jag börjar ärligt fundera på om hans far inte är en apa. ( Gubben är ganska hårig på ryggen!)
 2. Hur ser Einar ut? svar:Einar är en good looking guy! alla bruttor gillar Einars coola style.
3. Ljuger inte Einar rätt mycket? svar: Detta är en ytterst förnedrande fråga! Einar är en liten ängel. Han ljuger aldrig ibland är det bara lite svammel och lite mindre sant. Einar säger att det är en sjukdom men jag tror han bara svamlar.

Det var frågorna om Einar, nu till min och Einars dag!
Jag vaknade av den underbara doften av Einars parfym.. Sen har vi varit ute och tittat på tjejer. Vi hittade 2 stycken på en liten gata som vi började (eller Einar började) prata med (för jag är ju en aning blyg).
Einar var ytterst charmig och fixade flickornas nummer. Men senare idag då vi skulle ringa upp dom var det nummret till en pizzeria. Einar sa att det är bara snygga tjejer  som bor i pizzerior. Men jag vet inte, jag tror han bara svamlar...

Nu ska vi försöka ringa igen...
Hejhej från charmige Einar och mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0