en snabb en

Godkväll allihopa!
Einar och jag fick ingen ytterligare kontakt med flickorna. Fast , vi vet ju vars dom bor (eftersom dom kom ut från en dörr på gatan) så vi kanske ska gå dit senare ikväll. Einar ska övernatta hos mig ikväll. Detta tycker är mycketmycket trevligt!
Vi har inyte planerat in någonting än. Vår vän Henning kanske skulle komma hit med sin flickvän Karoline.
Hon är söt. Einar är kär i henne, han påstår att detta inte är sant. Men jag VET att han bara svamlar!
I Henning fall är ordspråket "kärleken är blind" sann . Henning har ett synfel som gör att han knapp ser nångonting på sitt vänstra öga. Detta ger mig och Einar ett bra tillfälle för små busigheter som att t.ex skrämma honom.
Men nu har han en bodygard (Karoline). Nu ska jag och Einar gå till de söta flickorna och se om dom är hemma. Annars går vi tioll ICA och handlar naturgodis. (återkommer om val av godis senare ikväll!) 

Hejhej från kärleksEinar och mej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0