Einars förstörelse

Nu är jag och Einar på ett internet Café ...Ensamma (på mcdonald´s) vi blev utslängda efter ett par spydiga (och lite sexuella) kommentarer från Einar. Han påstår att tjejer gillar det, men tydligen inte. Jag är faktiskt lite sur på honom nu, men det går snart över....nu har det gått över.
Så ikväll blir det bara jag och Einar, vi har tänkt LANA lite ... eller inte , Einar är tydligen inte på humör säger han nu. Inte jag heller...längre... Vissa tycker att jag gör ALLT som Einar vill att jag ska göra. Detta är inte sant, jag vill ofta en sak , och om då Einar vill en annan så tycker jag kanske att dne idén är så bra så jag också vill göra det. HAR NI TÄNKT PÅ DET?
och här kommer ett svar till "i know u": I don´t know you.

Hejhej från Einar och självständiga mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0