Einar i miss you!!

Hej. Jag sitter här i min ensamhet och gör ingenting. Jag har nyss ätit upp min middag som jag gjort alldels själv.  Det jag tillagade var kyckling wook, och det är gammalt recept från Einars gammelmormor (EINAR I MISS YOU!) och Einar sa tidigare att hon har hittat på wooken, men jag tror han bara svamlar... Först trodde jag att jag hade bränt kycklingen men sen insåg jag att kyckling inte ska vara rosa. Medans jag åt den utsökta måltiden såkom jag att  tänka på min bästa kamrat Einar.
 Här kommer en kärleksförklaring till Einar: Jag och Einar har varit bästa kamrater sen barnsben. Jag gillar din intelligens, din charm, och sättet du kollar och fixar brudar åt mig! och ditt fantastiska, otroliga självförtroende. Jag avundas dig ideligen. Men måste bara framföra att jag inte har några andra kännslor för dig mer en på ett vänskapligt vis. Men OM du varit tjej hade vi redan gift oss! Så om du ser det här Einar så ring mig -fort- i miss u! BFF!

Hejhej från ensamma mej :(

Kommentarer
Postat av: Einar

ringer dig ögonblickligen.

2009-02-26 @ 19:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0