Bloggar från ett annat hem!

Först och främst så måste jag be om ursäkt till min bäste kamrat Einar. För att jag har trackaserat Einar.Jag är hemskt ledsen, men tyvärr så är du mitt liv! Och ibland är livet hårt.
Nu till ett annat ämne. Jag och Einar är nu hos flickorna (nu identifierade som Anna och Petra) (mycket söta!!!) Så nu sitter jag på Annas laptop, vilket är mycket nytt för mig(mycket trevligt också!)nu när jag är känd bloggare är det viktigt för mig att ha tillgång till er underbara läsare! Funderar på att köpa mig en egen laptop, men jag tror inte min ekonomi kommer att hålla då(Einar äter mig ur huset!!)
Ett mycket stort problem är att Einar tycker om att göra "skojjsaker" som han själv säger. Visst , dessa saker är mycket trevliga. Men också mycket expensive! Min ekonomi klarar inte med bio och bungy. Så jag och Einar föröker nu att finna andra (och mer billiga) "skojsaker!" detta kan vara kanske en promenad eller lan-kväll med drycken "Trocadero" (Einars favvodryck) som vi dricker mycket ofta.
Einars förslag på billigare "skojsaker" var bl.a bungy med hemmagjort rep. Han vill att jag skulle testa det, men jag vet inte om jag tycker det är en sån bra idé...Einar påstår att hans andra kompisar gör det hela tiden, men jag tror han bara svamlar!
Nu kära läsare väntar himlen med 2 vackra flickor...Och en charmig Einar.

Hejhej från dyrdriftiga Einar och mig!

Kommentarer
Postat av: i know you...

hahaha :)

2009-02-27 @ 22:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0